גפני משיב אש: "פירון הוא חצוף ורשע ששונא את הציבור החרדי" • האזינו

    בנצי לייזרוביץ 4 Comment on גפני משיב אש: "פירון הוא חצוף ורשע ששונא את הציבור החרדי" • האזינו
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ההסתה הפרועה של חברי יש עתיד נגד המגזר החרדי ממשיכה ללא הפסקה – וחברי הכנסת החרדים מנסים לעשות לזה סוף.

    היום (רביעי) תקף בחריפות יו"ר ועדת הכספים המיועד ח"כ משה גפני את ח"כ שי פירון מ'יש עתיד' על דבריו אמש נגד תלמידי הישיבות שלא הולכים לצבא, פירון טען אמש שנפגש עם חברי משלחת יחידת אגוז לנאפל שאמרו לו ששר הביטחון בוגד בהם אחרי שהוא הולך לחוקק חוק לתלמידי הישיבות – גפני הגיב לדברים ואמר "כמה רשעות יכולה להיות בבן אדם אחד. חצוף ורשע ששונא את הציבור החרדי".

    לדברי גפני, "מי שמצא את גופתו של אור אסרף – לא הייתי אומר את זה – זה אנשים חרדים, אנשים שבאו מהמשלחת מנפאל היו מזק"א ומאיחוד הצלה, שאגב, הם מימנו את המשלחת הזאת יחד עם יחידות החילוץ".

    גפני הוסיף לתקוף ואמר כי "הם מצאו אותו ראשונים, הם הביאו אותו, יחד עם חיילי יחידת אגוז. ללכת ולדבר נגד הציבור החרדי באמצעות חיילי יחידת אגוז, שמצאו את אור אסרף, כשהחרדים היו שם, כמה רשעות יכולה להיות בבן אדם אחד? אני לא רוצה להתבטא במילים לא פרלמנטריות".

    "הוא רוצה להיות אופוזיציה, שיהיה אופוזיציה", תקף גפני את פירון, "למה על הגב שלנו הוא מאשים את שר הביטחון בבגידה? שר הביטחון היה רמטכ"ל, מה הוא היה? עם כל הכבוד, הוא מנהל פה את העולם? מי שהתנדב לעניין הזה יחד עם רבים מהעם היהודי, היו הרבה מאוד חרדים, בזק"א, ב'איחוד הצלה', בארגונים נוספים שהיו שם, ואני כבר לא מדבר על שליח חב"ד שריכז את כל העניין".

    את דבריו סיים גפני, "קצת צניעות שתהיה לשי פירון הזה. חצוף ורשע ששונא את הציבור החרדי".

    האזינו לדבריו של גפני:



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      היה מתאים כאן כותרת אחרת מקול חי "(מירון) פירון שאחרי • "ההילולה נגמרה הזבל נשאר". שי פירון שהיה כישלון אחד ענק במשרד החינוך וחגג עם העמותות של בנו רוצה להטיף לנו מוסר ???. קצת צניעות ! הרבה שקט. בבקשה.

    2. 1

      למה להתייחס לרשע הממורמר?
      הם וחבריו מיש עתיד עפו ממנעמי השלטון למדבר האופוזיציוני כשכל "הישיגהם" נמחקים מול עיניהם.
      התסכול גורם ל"רב" שי פירון שר"י לדבר דברי שקר וצביעות.